Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 1.9Jtdm

    Та значи случи ми се следното снощи на път от морето,скобата на маркуча на турбото към кулера изтърва и излезе маркуча и си духаше в атмосферата 10 км.,влязах в едно сервизче на входа на Бургас да ми сложат нова скоба и да закачат маркуча,направиха го момчетата и казват стана добре карай,карам аз колкото да се кача на магистралата за София и на 5-6км от Бургас пак се откачи,покарах така още около 10км и колицата угасна,в началото палеше но държи 700 об.и като и подам газ стига 1000 об.и гасне и работи много неравномерно и трака странно,предполагам че е в някакъв сервизен режим ,но накрая не иска и да пали.Светна и жълтата лампичка за проблем на таблото още в началото.Сега на таблото изписва-Chek engin,a случайно запали след като угасне на дисплея изписва - insufficient engine oil pressure stop and turn off engine.Моля помогнете и споделете какво следва от тук нататък,че я оставих на пътя и се прибрах с друга кола.Може ли да се оправи на място или да взимам платформа и да я товаря.Маркуча го закачих с нова скоба,но този проблем с паленето,оборотите и сервизния режим ме притеснява и не ми е по силите.Какъв може да е проблема и как да се отстрани?Благодаря предварително!

  • #2
    Не искам да съм лош пророк, но ми се струва, че турбината си е отишла. Провери нивото на маслото и ако е ниско, спри с опитите за палене, че може да стане страшно.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Не искам да съм лош пророк, но ми се струва, че турбината си е отишла. Провери нивото на маслото и ако е ниско, спри с опитите за палене, че може да стане страшно.
      ами това го проверих още снощи на пътя,маслото е на макс на щеката,и вътре на таблото го дава на макс.

      Comment


      • #4
        Щом има масло - насока за мислене - маслена помпа, задръстен филтър или маслена магистрала, превъртял лагер - все лошо. Проблемът с маркучът може и да е само съвпадение.
        Във всеки случай закарай колата в сервиз, без опити да я палиш.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Може датчик за налягане на маслото да е...но както каза колегата не я пали, а направо в сервиз!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Може датчик за налягане на маслото да е...но както каза колегата не я пали, а направо в сервиз!
            Е аз я палих поне 20-30 пъти,но тя работи на 700об.и след 15-20 сек гасне и го изписва това .Той къде се намира този датчик?Дали е възможно като пипаха отдолу около картера да забърсват мизериите преди да сложат кората да са закачили някое кабелче или да са го откачили?

            Comment


            • #7
              Няма как да са го закачили според мен...но с тези обороти...надали е датчик...много странно...
              Според мен не е помпа, филтъ, датчик...някъде другаде е проблема.
              Щом има масло всичко ще е наред с двигателя според мен...
              Турбината най-много да се е сдухала..
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщение
                ............колицата угасна,в началото палеше но държи 700 об.и като и подам газ стига 1000 об.и гасне и работи много неравномерно и трака странно...................Сега на таблото изписва-Chek engin,a случайно запали след като угасне на дисплея изписва - insufficient engine oil pressure stop and turn off engine.
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Няма как да са го закачили според мен...но с тези обороти...надали е датчик...много странно...
                Според мен не е помпа, филтъ, датчик...някъде другаде е проблема.
                Щом има масло всичко ще е наред с двигателя според мен...
                Турбината най-много да се е сдухала..
                Все лоше симптоми, с възможна причина ниско налягане на маслото.
                От друга страна скапване на турбината може да доведе до ниско налягане на маслото, но повечето от него ще иде по въздуховодите и нивото му в картера ще е ниско.
                При всички случаи двигателат е потенциално без мазане и може да затегне.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Все лоше симптоми, с възможна причина ниско налягане на маслото.
                  От друга страна скапване на турбината може да доведе до ниско налягане на маслото, но повечето от него ще иде по въздуховодите и нивото му в картера ще е ниско.
                  При всички случаи двигателат е потенциално без мазане и може да затегне.
                  Лоша работа с две думи.Отивам да я мятам на некоя платформа и това е.Какво друго да правя?

                  Comment


                  • #10
                    Горе по валовете, като отвориш капачката има ли масло...нз какво да кажа...
                    Отивай в сервиз и ни дръж в течение. Успех и дано да е малко зло!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщение
                      Лоша работа с две думи.Отивам да я мятам на некоя платформа и това е.Какво друго да правя?
                      Карай я в сервиз и дано няма сериозни поражения.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Най-вероятно причината за ниското маслено налягане са ниските обороти на двигателя. Но принципно в момента само хвърляме боб в темата.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                          Най-вероятно причината за ниското маслено налягане са ниските обороти на двигателя. Но принципно в момента само хвърляме боб в темата.
                          Така е, това винаги го изписва, когато колата изгасне без да се натисне стоп бутона.
                          sigpic
                          SCUDERIA ITALIA
                          BMW 5-er
                          BMW 7-er
                          Fiat GP

                          Comment


                          • #14
                            Та значи,колата я натоварих на платформа и я прибрах.Закачихме я да я почетем малко и се оказа задънен дпф-нещо от рода на висока концентрация на сажди или нещо подобно.Колата си запали и заработи перфектно,но до 1200об.отдолу откъм дпф-а се чува едно свирене и отзад припушва аспуха,на компа показва че се е рециклирал преди 3км.което е невъзможно защото колата се опитваше да работи,но това е образно казано,а за последните 400км се е саморециклирал 5 пъти.Това ми се струва невъзможно защото поне 1 път от тия 5 регенерации щях да го усетя.Питам от тук нататък какво следва?Моля някой компетентен и запознат с положението да даде съвет.

                            Comment


                            • #15
                              О, и моята в началото като я взех се рециклираше по 5 пъти на 500км. но на таблото се появяваше надпис и светваше оранжева лампа с кюнец.

                              Пробвахте ли от Мултиекускан-а да пуснете ръчно регенерация?

                              ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

                              Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщение
                              Питам от тук нататък какво следва?
                              Следва звънтенето на флекса, ако сте сигурни, че проблема е в ДПФ-а.
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X